sobota, 15 października 2011

smak dzieciństwa.

Dzisiejszej soboty... ja i moja mama postanowiłyśmy cofnąć się kilka lat wstecz... tym oto sposobem zrobiłyśmy..
Kluski na parze !
z dżemem truskawkowym, a także z nutellą.
Robimy je bardzo rzadko.
Powód to brak czasu.
ale ja..

Uwielbiam te mięciutkie pyzy !
przypominają o dzieciństwie, beztroskich dniach, w których największym problemem było to.. czy bawić się lalkami czy miśkami :)


Ja osobiście wolę z dżemem i polewą budyniowo-waniliową.

Mmmm...



Kluski na parze.. dwie z dżemem, jedna z nutellą i polewą waniliowo - budyniową

6 komentarzy:

  1. Mmmm, uwielbiam. Polewa to po prostu rzadki budyń czy robiłaś jakoś inaczej? Bo chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kluski na parze, chociaż sama jeszcze ich nigdy nie robiłam. A co do polewy też jestem ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam je jeść, szczególnie w lato. Obowiązkowo z jogurtem lub musem truskawkowym:-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, w dzieciństwie je uwielbiałam. :) Muszę je zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. polewa budyniowa brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MM.. Polewa budyniowa? To dopiero boski dodatek! ;)

    OdpowiedzUsuń